The Reds kontynuują ekspansję marki! Według najnowszych doniesień, Liverpool ustalił szczegóły współpracy z jednym z większych chińskich koncernów. Otwiera to przed klubem zupełnie nowe możliwości i perspektywy.
Obecnie ekspansja marki wspomnianego klubu sięga do aż 192 krajów. Dzięki temu straty związane z pandemią zostały szybko zrekompensowane przez rekordowe wyniki sprzedaży. Aby zabezpieczyć przyszłość i otworzyć nowe drogi współpracy Liverpool nawiązał kontakt z All Star Partners.
Liverpool FC announce new official retail partnership with All Star Partners in China. #LiverpoolFC @LFC
🔗https://t.co/40L3BNLvI5 pic.twitter.com/qh2Q2zuP0a
— Media OutReach Newswire (@mor_asia) May 2, 2023
ASP to jeden z największych chińskim koncernów zajmujących się licencjonowaniem sportu, merchandising’iem i sprzedażą detaliczną. Jest to duży krok w stronę umocnienia pozycji na rynku chińskim i umożliwienia tamtejszym kibicom dostępu do dóbr związanych z klubem. Liverpool poza Wielką Brytanią najliczniejsze grupy fanów posiada obecnie w Tajlandii czy Singapurze. Rozrost struktur umożliwi dotarcie do nowej grupy odbiorców.
Odpowiednia ekspozycja marki to niewątpliwie jeden z kluczowych punktów w biznesie. Zdobywanie nowych kibiców i zapewnienie im usług na najwyższym poziomie pozwoli na uzyskanie kolejnych źródeł dochodu. Mądre zarządzanie i odpowiednia ekspansja marki zaowocuje w przyszłości.